سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۶۰۷
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۲

فکرشهر: امام جمعه عسلویه بر لزوم نگاه ویژه به این شهرستان تاکید کرد و گفت: مشکلات شهرستان عسلویه شایسته پایتخت انرژی کشور نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تبریک ۲۲ بهمن اظهار داشت: ۲۲ بهمن یک روز تاریخی و بی بدیل است و چنین روزی در تاریخ ایران سراغ نداریم.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز احیای اسلام ناب محمدی (ص) بود اضافه کرد: این روز روز ریشه کن شدن حکومت ستم شاهی بود و امت و امام ثابت کردند ما می‌توانیم استقلال داشته باشیم.

امام جمعه عسلویه با اشاره به اینکه ملت قهرمان ایران ثابت کرد که حق بر باطل و خون بر شمشیر پیروز است ادامه داد: دشمنان انقلاب نمی‌خواستند چهل سالگی این انقلاب ببینند ولی انقلاب ۴۳ سالگی خود را جشن گرفت.

وی تاکید کرد: این انقلاب علیرغم میل دشمنان ماندگار خواهد بود و تا ملت رهبری حکیم و خردمند دارد و اتحاد دارد هیچ دشمنی نمی‌تواند غلطی بکند ا. ز مردم که امروز در راهپیمایی خودرویی شرکت کردند و از سخنران مراسم تشکر می‌کنم.

هاشمی‌نژاد با اشاره به سفر استاندار بوشهر به شهرستان عسلویه بیان کرد: ایشان دیدارهای مردمی با حدود ۱۲ نفر داشت و مشکلات شخصی و طرح‌های اقتصادی را مطرح کردند و دستوراتی صادر شد. تعدادی از مدیران استانی هم با ایشان بودند و جلساتی تشکیل دادند.

وی خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر با مدیر عامل منطقه ویژه نشست داشتند و مشکل اشتغال یکی از محرومین حل شد. با مدیر کل مسکن نشست داشتند و راجع به رفع مشکل سندهای زمین و املاک مردم که قول‌هایی دادند که مشکل ثبت زمین‌ها و منازل حل شود.

عسلویه ویژه‌تر دیده شود

امام جمعه عسلویه گفت: استاندار بوشهر در شهرستان عسلویه پروژه‌هایی را کلنگ زنی یا افتتاح کرد. مدرسه و طرح مخابراتی در بندو کلنگ زنی شد که جای تشکر و قدردانی دارد. خدا قوت می گویم.

وی با بیان اینکه در شهرستان عسلویه امکانات لازم وجود ندارد تصریح کرد: کمبودهایی هست که باید برطرف شود. درست است خدماتی انجام شده اما کافی نیست و مشکلات و کمبودها باید رفع شود.

هاشمی‌نژاد افزود: این مسائل باید مجدانه پیگیری شود و نگاه ویژه به عسلویه داشته باشند. پایتخت انرژی ایران نباید این مشکلات را داشته باشد. از این تأسیسات عظیم باید منافع بیشتری شامل مردم شهرستان شود.

وی بیان کرد: امکانات فعلی شهرستان درحد ایده آل نیست. در دولت مردمی و انقلابی هستیم و باید پیگیر حل مشکلات مردم باشیم. رئیس جمهور محترم خودشان مصر به رفع مشکلات مردم هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر